ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





لحظه مرگ


دوست دارم لحظه مرگم باز کنار تو باشم
دوست دارم تو وقت رفتن دست تو دست تو باشم
دوست دارم ببوسمت برای آخرین دفعه
دوست دارم تا آخرین لحظه هم عاشقت باشم
 
نمیخوام گریه کنی تو وقت جون کندن من
نمیخوام سیاه بپوشی از غم رفتن من
نمیخوام اشکی بریزه از چشای پر غمت
نمیخوام غصه ای باشه واسه تو مردن من
 
نفس آخرمه بزار لباتو رو لبام
ممنونم که عشق تو هیچوقت دروغ نبود برام
دیگه وقت رفتنه میسپرمت به روزگار
ممنونم که تا ته قصه من موندی باهام
 
بعد من خاطره هامو با تنم بذار تو خاک
راضی ام ازت از اون عشق همیشگی و پاک
برو بعد من بسوی شادیها تو زندگی
نمیخوام که لحظه هات برای من بشن هلاک
 
حلالم کن تا که راحت جون ببازم بمیرم
بغلم کن تا که با بوی تو آروم بگیرم
میچکه اشکای تو به روی گونه های من
داری پرپر میزنی جون میکنی تا نمیرم
 
توی لحظه های آخر بذار تا نگات کنم
نفس آخرمو قربونی چشات کنم
بذار اون صورت مهربونتو رو گونه هام
واسه خوشبختی تو بیا میخوام دعات کنم
 
اسم توست روی لبم حتی تو وقت واپسین
باز میگم دوست دارم تو لحظه های آخرین
میدونم سخته واست دیدن جون کندن من
چشاتو ببند عزیزم مرگ عشقتو نبین
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 14:30 | |